tirsdag, april 28, 2009

allsaints

I dag stødte jeg på mærket Allsaints webshop, og jeg blev virkelig positivt overrasket. De byder på alverdens lækre ting, såsom rå statement smykker, læderveste med nitter, lækre rå støvler og en masse batikprint. Udover det, har hjemmesiden også en vintage afdeling, hvor du også kan shoppe masser af kjoler og jakker i lækre materialer. Tilsat en gennemsigtig oversize hvid t-shirt, ville de udvalgte ting på billedet udgøre et råt of edgy outfit her til sommer. Jeg overvejer at anskaffe mig enten armbåndet eller halskæden, da tendensen med de rå statement smykker er en rigtig god måde at opdatere sin garderobe, og kan tilføje kant til et hvert outfit. I hvert fald skal jeg en tur forbi Allsaints afdelingen, næste gang jeg besøger Illum. 
Du kan klikke dig ind på hjemmesiden her
PERNILLE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar