søndag, april 26, 2009

MKA



Nogle af mine absolut største stilikoner er tvillingesøstrene Mary-Kate og Ashley Olsen. Jeg er helt pjattet med deres stil, og har været det i rigtig lang tid. De to søstre er blevet stilikoner verden over, og har derudover slået igennem som designere. De har sammen lavet de to mærker The Row og Elisabeth and James (opkaldt efter deres søskende), som indeholder nogle helt fantastiske stykker tøj, som jeg virkelig godt gad eje noget af.
Efter min mening kombinerer tvillingerne vintage med highstreet på en måde, som er helt unik. Ashley er lidt mere afslappet, hvorimod Mary-Kate eksperimenterer  mere med sine outfits. Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken olsen-twin jeg bedst kan lide, men tvillingerne har virkelig fat i noget som jeg elsker, og man kan da heller ikke andet end tage hatten af for, hvordan de har arbejdet sig frem til hvor de er nu, lige siden de var 9 måneder gamle (!)
PERNILLE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar