søndag, april 26, 2009

city slippers gone bad



jeg blogger i dag om city slippers / swims, fordi det er det dummeste jeg nogensinde har fået.
min kusines tante et eller andet, gav mig dem til copenhagen fashionweek, og jeg havde det bare sådan...øh, tak!
jeg kan intet bruge dem til, og de er helvedes grimme (i hvert fald denne her udgave)! de er af plastic, og bruges til at tage udenom skoen hvis det nu skulle blive regn og man ikke vil have skoen ødelagt. jeg har dem der er str. 37,5-39 og de er gigantiske. så upraktisk, (eller, måske meget rart hvis man tænker over sådan noget i regnvejr) men der er jo ingen, der liiiige har sådan et par i tasken.
hvordan er man kommet så langt, med sådan en opfindelse. smart er det, men kikset er det i hvert fald også.

forresten fik jeg ved et tilfælde fat i mine gamle yndlings sommer-sko frem da jeg rodede efter et par sko, der ville passe til dagen, og kom helt til at savne dem. underligt lyder det, men de er fra føtex og er så perfekte. de er lavet af plastic, og har huller over det hele, og de sidder perfekt på foden. de har kostet 20kroner, og kan gå til alt. jeg håber håber håber at føtex får dem igen! jeg ved, at de også har den udgave i friis&co, men de er en hel del dyrere men sikkert også bedre kvalitet. jeg har desværre ikke uploadet et billede af dem i dette indlæg da jeg intet havde, men jeg lover at tage et så de kan ses!
hvis man ser sammenhængen mellem de to ting jeg lige har blogget om - så kommer JEG i hvert fald til at tænke på at man ikke altid behøver bruge mange penge på noget man kommer til at elske.

endnu en lille ting er at jeg i panik måtte ud og købe en sort neglelak i fredags, da min egen var tom. jeg faldt over en sort i H&M og købte den hvorefter jeg skyndte mig hjem uden at tænke videre over den.. så da jeg tog den på var den ikke sort, og i starten blev jeg virkelig irriteret, fordi jeg skulle bruge en kulsort - men så da den tørrede blev den virkelig flot. den hedder "moonless night" og er en blanding af grå og sort. meget svær at beskrive. den har kostet 40kr og jeg elskerrrrr den allerede. "midnight passion", "casmere for me" og "all eyes on me" er helt sikkert også nogle jeg skal have købt når jeg får løn!
god søndag. nu vil jeg pleje mig selv efter galla festen i går.
sophie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar