onsdag, april 22, 2009

rock'n'roll vs. fashion

det der falder mig i øjnene for tiden er uden tvivl de gamle dr. martens støvler, (mest kendt for noget lidt punk) som af gode grunde er på vej frem igen! de store, lidt brutale støvler kunne være det perfekte match med en rå cowboyjakke og et par stramme jeans, eller en stram kort kjole og bare ben. jeg går efter de 'matte' sorte, da det er dem der passer til mest forskelligt og udover dét er de andre lækre farvede lak støvler ikke til at få fat i, i danmark! støvlerne koster omkring 1000kr, og da det er min fødselsdag lige om lidt kunne det være jeg var heldig!
dr. martens har også fået støvlerne i en lidt mindre brutal udgave, bare med hæl. dyre, men lækre. hvis jeg havde råd skulle jeg have alle tre par, men det bliver desværre nok nødt til at vente.
SOPHIE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar