søndag, juli 26, 2009

blogspot vs. wordpress

kære læsere.
pernille og jeg har besluttet at rykke vores blog til et andet blogsted kaldet 'wordpress'. vi har været meget glade for vores blog her på blogspot og ærger os meget over at vi ikke kan medbringe alle vores gamle indlæg - men vi ser større muligheder i bloggen på wordpress, og større ressourcer til en rigtig fed blog.
vi sletter ikke blog vis-à-vis da vi ikke ønsker at nogle læsere pludselig ikke kan finde os, og fordi det altid er rart at kigge tilbage på en blog.
vi ser frem til en vellykket blog på wordpress der selvfølgelig lige skal igang før det kommer til at køre, men vi håber på at komme igang sådan cirka med det samme.

forresten har jeg (sophie), oprettet mig en blog for mig selv kun til brug af fotografier jeg tager. har længe villet ud med mine billeder fordi jeg elsker at tage dem og gerne vil have respons på dem. bloggen vil KUN blive til brug af billeder og intet andet. bloggen: www.mavieenphotos.wordpress.com.

vi ses på wordpress! mange sommer hilsner fra pernille og sophie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar