søndag, juli 05, 2009

NYE TING












Et billede af mine køb fra Portugal. Støvlerne købte jeg dog et par dage inden jeg tog afsted. De er købt i Kongens Klæ'r på Rosenborggade og jeg er rigtig glad for den. Blazeren er fra Zara, og jeg var heldig at den var tilbage i min størrelse og en hel del billigere end den er herhjemme. Den er måske lidt svær at så, men den er altså pudderfarvet! Sandalerne er fra en portugisisk kæde der hedder Bershka. Jeg ville gerne have nogle sandaler som ikke var gladiatoragtige, og jeg synes de her er rigtig fine. Cykelshortsene er fra H&M og kostede kun omkring 75 kroner. Der var kæmpe udsalg derinde, og jeg havde ledt rigtig meget efter netop de shorts i Danmark, men der har været rift om dem, så de var kun tilbage i størrelse 40 da jeg endelig fandt dem. Så jeg følte mig rigtig heldig da jeg fik fat i et par i Lissabon :) 
Til sidst er der smykkerne, som jeg købte på et meget billigt marked i den by vi boede i. Jeg er rigtig glad for både ringen og halskæden, og fortryder lidt at jeg ikke købte flere nu når de var så billige (kostede henholdsvis 5 og 10 euro). Men der var lukket da jeg kom tilbage, desværre! Jeg er rigtig glad for alle mine køb, og havde en rigtig god ferie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar