torsdag, juli 09, 2009

vans



jeg har (selvfølgelig) før haft vans, som jeg elskede hver dag. og nu er jeg altså vendt tilbage til old school vans, som jeg længes efter at få fingrene i. jeg er endnu ikke sikker på om det skal være de rigtige old school vans (nederst), eller om det ska være udgaven der hedder navy vans (øverst) som er lidt mere enkle. men det er i hvert fald det næste jeg skal købe, og det er sikkert.
jeg beklager den lange ventetid på bloggen, men den er slet ikke slut endnu, desværre.
jeg har været på en dejlig roskildefestival hvor der vil komme billeder fra senere i sommerferien.
lige nu er jeg taget til jylland med min kæreste for at slappe lidt af efter det evige druk i en uge, og det er simpelthen så dejligt. jeg har været så heldig at hoppe på naboens net! jubi.
fredag tager vi hjem og holder roskilde-reunion fest, og lørdag morgen tager vi nok afsted på ferie med mine forældre. MEN. vi er i en smule panik. mine forældre kan intet sted finde at bo!!!
jeg håber det kan lade sig gøre. jeg købte en blazer i går som jeg også blogger om når jeg får tid.
god sommer til alle. sophie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar