torsdag, juli 16, 2009

DinSko // Malmö



Den 23. juli skal jeg til Malmø for at få fat i en af disse to par sko, der netop kommer i butikkerne den dag. Jeg synes at de begge er virkelig flotte, og har lidt svært ved at vælge... Men da det skal være nogen, som jeg skal kunne bruge i skolen, tror jeg det ender med at blive par nummer 2, da hælen ikke er så høj som det andet par. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, om billedet snyder, men det får vi at se om præcis en uge når min kæreste og jeg drager over sundet. Begge par kommer til at koste omkring 300 kroner, hvilket jo er ustyrlig billigt! 
Jeg tror ikke jeg er den eneste dansker og/eller svensker, der har fået idéen om at besøge DinSko butikken i Malmø lige den dag, så der kommer nok til at være kamp om støvlerne. Glæder mig SÅ meget til at være den lykkelige ejer af et af de par fantastiske sko. 

PERNILLE 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar