søndag, juni 07, 2009

den dejligste (?) ferieø


Efter en familietur (15 stk.) fra torsdag til søndag på Bornholm, et par solbriller fra en latterlig souvenirbutik og et par klipklappere for Superbest rigere, er jeg nu tilbage til livet igen. Det var et par dage med meget dårligt vejr i familiens skød på et +65 hotel. Bornholm er altså overvurderet.... 
Jeg er i hvert fald tilbage, og klappede i mine små hænder da vi krydsede broen til DK og myldrede ind i en storby der altså IKKE var Rønne. Glad blev jeg da jeg så alle de stilede mennesker der findes i København (selv havde jeg haft min mørkegrå bløde sweater fra American Apparel på non-stop i 3 dage). Hip hurra for KBH, flytter aldrig. 
Billedet er forresten ikke fra Bornholm, men 2006 ;)

PERNILLE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar