lørdag, juni 13, 2009

nye gode sager




I dag har jeg været inde i byen med min kæreste. Jeg havde for en gangs skyld penge, og fik købt mig 3 gode ting. Egentlig var jeg på jagt efter en oldschool cowboyjakke, men jeg fandt aldrig en jeg gad have, og som gad matche med mit budget.
Den hvide taske på billedet er fra Gina Tricot, og er en meget billig udgave (159 kr) af Alexander Wangs "Brenda" bag. Jeg vil gerne have, at tasken skal være sort, så jeg tror jeg skal i gang med at farve den med noget sort maskinvask. Eller også skulle jeg bare lade den være som den er? Hmm, det må jeg lige tænke lidt over. Halskæden er den peace halskæde, som jeg har skrevet om i et tidligere indlæg. Jeg fandt den ved Gammeltorv, hvor der ligger nogle boder, som sælger dem, og meget mere. Tror faktisk også, at jeg skal have mig en i nummeret mindre. Jeg er ikke så vild med kæden der hørte til, så den bliver skiftet ud med en længere version.
Jeg købte også en sort oversize blazerjakke fra Zara, men af en eller anden grund gider min mobil ikke at tage et ordentligt billede af den, så den må overlades til fantasien.
Solbrillerne var nogle jeg fandt i Topshop, og som jeg af uforklarlige grunde synes er virkelig fede. Jeg købte dem dog ikke, da jeg liiiiige skal tænke mig om en ekstra gang :)

PERNILLE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar