mandag, juni 15, 2009

urban(legend) outfitters


min gode veninde sofie anbefalede i lørdags hendes store lykke-køb i urban outfitters. jeg selv kender butikken ret godt og har gjort det længe, så tænkte at hun sikkert havde ret. og jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke udnytter den onlineshop noget mere. alle disse seks forskellige neglelakke kunne jeg blive mere end lykkelige for, og det er ikke engang løgn - jeg tror virkelig jeg ville elske dem hver dag. der findes ikke noget bedre, end pæne negle, hvilket sofie og jeg også blev enige om ret hurtigt! alle neglelakkene derinde koster 6 pund hvilket er 52 danske kroner ca.
efter jeg så har grublet lidt over at jeg først har råd til de smukke neglelakke d. 29. valgte jeg at kigge lidt nærmere på deres jumpsuits, og jeg fandt denne her lidt afrikanske meget varme, men stadig casual og moderne sommer jumpsuit, som jeg faktisk godt kunne lade nogle penge gå af til. jumpsuiten koster 65 pund.
i morgen skal jeg tidligt hjem til drama-gruppen for at øve til den sidste eksamen, og jeg har desværre lovet min søde søde kæreste at vi skal se en meeeeeget vigtig film inden vi går i seng, hvilket vel er nu. heldigvis er han meget god til at vælge film, og i værste fald må jeg se om jeg kan komme udenom og så ligge mig til at sove.
- sophie.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar