onsdag, juni 17, 2009

gode genbrugsfund



Min veninde Simone og jeg, var i det på genbrugsjagt i min hjemby Søborg. Vi skal til drama eksamen på fredag, så vi havde håbet på at finde en form for hat, som vi kan bruge. Hatten fandt vi aldrig, trods vi lagde vejen forbi 4 genbrugsbutikker, men til gengæld fandt jeg disse to sager i lys afvasket denim. Shortsene kostede den nette sum og 20 kr, og jakken kostede 50. Jeg har som sagt i et tidligere indlæg, været på jagt efter en cowboyjakke som denne (lidt oversize og i præcis denne afvaskede lyse farve), så jeg var fyr og flamme da jeg så den hænge på bøjlen. Udover de 2 snygginger jeg fik med hjem, blev jeg også forelsket i en hel del farverige blazere. Allermest en mintfarvet, som jeg tror jeg skal tilbage og investere i. 
Resten af dagen skal jeg bruge på at læse om William Shakespeare og Ny Dansk Dramatik, øv. Men det læser jo ikke sig selv sådan noget, så jeg må jo hellere få det gjort. 

Pernille :)
(beklager forresten kvaliteten af billederne. Jeg havde kun min mobil ved hånden) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar