mandag, juni 22, 2009

Skal jeg?


Jeg er lidt i et dilemma. Jeg har fundet disse sko fra Friis & Company med nitter på Trendsales, men jeg ved ikke helt hvad jeg synes om dem. Jeg synes kombinationen med nitter og gårdsangersko er ret interessant, men på den anden side er jeg ved at være lidt bange for de nitter. Kan ikke helt finde ud af om jeg er træt af dem, eller jeg stadig synes de holder? 
Hmm. Skoene her kommer til at koste omkring 260 kr, hvilket jo ikke er særlig mange penge. Må lige se om jeg har noget tilovers efter min strøgtur senere i dag! Skal lede efter afslappende hverdags bukser i Weekday (samt andre ting), genbrugsfund i Kongens Klæ'r og en turban i Monki, hip hurra. 
Forresten har jeg fundet de gule wayfarer solbriller jeg har været på udkig efter, på selvsamme hjemmeside (Trendsales.dk). Måtte slippe med 75 kroner ink. forsendelse. Det synes jeg sgu var OK :)
Pernille 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar