onsdag, juni 03, 2009

hvad fanden..



"hvad siger du til at sælge vores roskilde-billet og tage til nice et par luksus dage i stedet for?"
"jaja... som om"
"hallo, se det her tilbud"
...
"er det dét vi gør?"
"er det?"
"ja det er"
"DET ER SGU DET VI GØR! VI SKIDER PÅ ROZZEREN OG TAGER TIL NICE!"

waaaay. sådan havde vi det for lidt tid siden, og da vi spurgte min far om hans mening synes han det var en total nice idé og sagde at vi skulle gøre det (sikkert bare fordi han ved jeg ikke drikker mig i hegnet hver aften i en uge så). ej, vi overvejer det virkelig stærkt.. det kunne jo være lykken. og det er alt jeg har brug for lige nu, det føler jeg virkelig det er. vil bare væk. total kliche, men SÅ rigtigt. 
vil bo på et lille hotel med mikkel med mini bar og 400m til stranden, og spise på små, billige og charmerende restauranter om aftenen, og gå ture i de smalle gader og kigge på søde boder (gad vide, hvordan deres happyhour fungerer). jeg ved godt jeg drømmer lige nu, men det værste er at vi sikkert gør det. vi har bare lidt travlt så. ejmen, 4 dage til nice inkl. hotel, fly og morgenmad + internet på hotellet 2000,-? mjaaa.
ved ikke hvad vi har gang i oveni den her allerede så proppede ferie.. hæhæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar