tirsdag, juni 02, 2009

kalender-kaos


roskildefestival 2009


jylland


sverige


kreta

okay, alt det her, er samlet set hele min sommerferie. jeg ser virkelig både gode og dårlige sider af det. først skal jeg arbejde en maaaasse og tjene en maaaasse penge, derefter tager mig og mikkel på roskilde med resten af tosserne. dagen efter roskilde, tøffer vi til jylland for at blive forkælet af momse og få en god gang afslapning og nyde sommeren. dagen efter vi kommer hjem fra jylland tager vi til sverige med hele min familie, i to uger, hvor vi skal hygge og have det godt. mig og mikkel tager nok et par dage før hjem, end de andre, fordi at vi sidst, men ikke mindst, nok tager til kreta (eller et andet dejligt land) med mikkels forældre og lillesøster. 
alt det her er skyld i en virkelig virkelig stram sommerferie. de her 4 ferier ligger KLODS op af hinanden, og der er ikke engang tid til en café tur eller tid til shopping. dét er måske også ret godt, for pga den stramme tidsplan har jeg selvfølgelig heller ikke mulighed for at arbejde i sommerferien overhovedet. kan ikke arbejde fra d. 28. juni - d. 2. august, højest sandsynligt. er lidt i panik, fordi jeg virkelig er afhængig af penge. heldigvis er mine chef cool nok med at jeg skal proppes med vagter inden og efter ferien! tak gud for det. 

udover sommerferie synes jeg egentlig ikke der er ret meget at komme efter for tiden. jeg synes ikke rigtig jeg har brug for noget. jeg er inde i en periode hvor jeg ikke kan beskrive noget. har ikke brug for noget eller lyst til noget. er fuldstændig ligeglad med det meste. er tømt for følelser og jeg gider næsten ikke engang bruge tid på at tænke. det er langt fra rart, for jeg føler ligesom jeg er en zombie inde i en skal, som ingen kan se. kan ikke forklare mig. er hele tiden ked af det, og bliver irriteret virkelig let. jeg burde nyde sommeren, og bruge min tid på mit lækre nikon d40 kamera. jeg er heldig at mikkel bare kysser mig på panden og næsen og siger at passer på mig ligemeget hvad der sker. noget der også hjalp en del, var at jeg i går tog med min far, to søstre og mikkel ud til hellerup havn, hvor vores båd ligger. så sejlede vi ud i sommertøj og de andre badede og hoppede ud fra båden imens jeg røg cigaretter og kiggede ind på alle de små mennesker langs strandkanten. i dag skal jeg arbejde, så kold som jeg nu er for tiden bliver kunderne sikkert ikke ret tilfredse med deres is-lady, men det føler jeg bare ikke jeg kan gøre noget ved lige nu. må gøre mit bedste. heldigvis skal jeg stå med amalie, så jeg kan være mut og irriterende uden at skulle forklare mig og sige undskyld hele tiden. hurra for veninder som amalie. hjerte. 
resten af min læseferie kommer til at bestå af at læse (selvfølgelig), være sammen med min familie og min kæreste, have bare ben i fælledparken og på stranden, og arbejde. arbejde rigtig meget. tror måske, jeg arbejder en anelse for meget. men jeg har brug for pengene. specielt her inden ferien. 
nu er min roman færdig, og jeg vil gå i bad. 
vi ses. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar