onsdag, maj 13, 2009

123

efter en lang og befriende dag i kongens have med paradIS, liva, mikkel og min skønne søster tænkte jeg at jeg ville gå på udkig i de forskellige skønne butikker her på nettet, nu hvor jeg skal i byen i morgen. 
heldgivis, fandt jeg disse lækre solbriller på monkis hjemmeside - er helt vild med begge par. elsker at de er så enkle og så specielle på samme tid, helt perfekt. jeg skal i hvert fald bruge nogle penge i monki i morgen!
jeg tror jeg sætter en masse af mine sko til salg på trendsales nu - selvom det er imod min gode vilje MEN så får jeg penge til nye sko, juhu! (ved godt at denne blog er syvogtyve meter lang, og jeg har ikke engang tid til at lave billederne mindre, sorry!)



udover de skønne solbriller er jeg pludselig kommet i en uheldig sommertvivl.
monki har en emerson bag som jeg overhovedet ikke er sikker på. er jeg uheldig eller er den pæn? ej, måske er det bare mig der vrøvler.



 andre småting jeg kunne finde på at eje i morgen;  ida batik tube til 149kr, carrie belt 79kr, elle aop skirt til 159kr, peyton top til 129kr, juliette top til 79kr. alt dette er fra ginatricot, og jeg ender sikkert kun med at købe få af tingene, men helt ærligt - jeg ville elske det hele!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar