fredag, maj 15, 2009

WHITE

min kæreste er helt vild med troels abrahamsen (ligesom alle os andre), før kaldt supertroels og også kendt som den fantastiske forsanger i VETO,  og jeg har indtil nu lidt undervurderet musikken, og bare set det som noget fedt fest-musik. jeg plejer egentlig ikke at være typen der undervurderer musik, da jeg er helt i himlen over lækkert musik. men jeg kan STÆRKT anbefale troels abrahamsen's nye album der hedder WHITE. han har lavet albummet som et stille electronic album, som man kan slappe af til og finde nogle af de mest interessante følelser frem til. han laver endnu et album til efteråret der kommer til at hedde BLACK, som kommer til at være musik der er lidt mere club electronic - GLÆDER MIG!!! er helt vild med ham. 
i aften er jeg alene hjemme og der skal i hvert fald inviteres mennesker, slåes hul på den ramme somersby og skrues højt op for albummet.
SOPHIE.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar