tirsdag, maj 12, 2009

date with the night

okay. nu er jeg endnu mere sur. havde lige blogget en hel livshistorie om hvor dårlig min dag i dag havde været, og fandeme så om ikke google chrome aftaler med sig selv genstarte, så nu bliver det altså slet ikke så detaljeret. 
i hvert fald er jeg glad for at være færdig med DA/HI opgaven, i hvert fald når man ser hvor meget panik der er i folk på facebook! er i dårligt humør i dag, fordi min veninder gennem 2345678 år har besluttet at hun a l d r i g nogensinde tager initiativ til noget, og når man så konfronterer hende med det er der aaaaaltid et eller andet galt med hende, og det gider jeg altså ikke være en del af mere. hun har jo været syg og læst til eksamener i et årstid nu altså, hun svarede mig ikke engang, da jeg var indlagt på hospitalet. er der så noget at komme efter? udover dét er jeg glad, virkelig glad. har det simpelthen fantastisk med denne her sommer og med mit skønne liv. fik tidligere hevet mikkel med op for at købe en is og det var lige hvad jeg havde brug for, mhmm (har forresten også tager de skønneste billeder af kattemissen som jeg må ligge op senere) . ikke nok med den gode is fandt jeg også mine gamle lyserøde plastic ballerinaer til 20kr i føtex i dag, og nøøøj hvor blev jeg glad.  om lidt tror jeg vi triller op og laver en lækker pastasalat og tager noget lækkert at drikke og så skal jeg lige mødes et smut med esra og snakke om nogle ting og så er alt det der skulle være på plads i dag, på plads. forresten kom jeg forbi nogle af mine fotografi mapper i dag, og faldt over en af mine absolut yndlings fotografer; nemlig sally mann. tænkte at i lige ville se nogle af de yderst fascinerende billeder (alle de billeder jeg har lagt op er af hendes egne skønne børn).
Sophie









Ingen kommentarer:

Send en kommentar