tirsdag, maj 19, 2009

HAYAO(LOVE)MIYAZAKE


jeg har været så heldig at skaffe mig selv en rigtig ond hoste, og den tager virkelig på mig. så efter en lang dag med underlige blikke på arbejdet og selvmedlidenhed tog jeg hjem til min kæreste for at blive puttet lidt om. efter at have fået lov til at sove et par timer vågnede jeg op til en portion dejlige tortellini og te - skønt .. nu har vi set paradise og spist al paradis isen og hygget, og nu kommer så det, som jeg i virkeligheden blogger for. 

HAYAOMIYAZAKE

han er et geni! simpelthen. en lille japansk mand - som laver de skønneste film. så sent som i dag så jeg og min kæreste "min nabo, totoro" og den er så fantastisk. selvom det er sent, og jeg skal på arbejde i morgen sætter vi os til at se "chihiro og heksene". filmene er så inspirerende og helt igennem fantastiske. der er så mange spørgsmål i filmene som man ikke får svar på, men det er ikke dårligt - for man kan overlade det hele til fantasien! jeg er gået hen og blevet så vild med filmene at jeg tror jeg ender op som en slags hayaomiyazake samler/fan. det er jo fantastisk. se dem, ligegyldigt hvilket humør du er i!




god aften, sophie :]



Ingen kommentarer:

Send en kommentar