torsdag, maj 21, 2009

jo-o-osh






som pernille, der tidligere fik blogget om nogle af hendes yndlingsmodeller, kom jeg i dag i tanke om en af mine, nemlig josh beech. 
han er fantastisk sød og alt andet positivt man ikke liiiige kan beskrive på en blog. han lader ikke sit liv som model påvirke hans personlige hobbyer ret meget. han elsker stadig småting i livet som vi andre også sætter stor pris på, og han tager ikke alt så højtideligt. han er simpelthen skøn. han er bl. a. model for all saints, burberry (sammen med agyness deyn),  vogue, hermés og mange flere. det de fleste kender ham fra herhjemme i danmark, er den store levi's reklame hvor han står model sammen med myf shepherd, som hænger/har hængt i samtlige metro stationer i københavn.
lige nu ser jeg station 2 med mikkel, og drikker den nye danskvand vi har fået i butikken med smag af granatæble og blåbær, mhmmm. klokken to skal jeg ind til byen og møde alma, hvorefter vi skal ned på the living room, som tidligere hen jo hed robert's, glæder mig faktisk! 
(..8 dage til løn!) 
god dag, sophie (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar