torsdag, maj 28, 2009

torsdag, paradise-finale og fridag.




billeder taget af sophie
i dag bliver en ligegyldigt blogging, og jeg gør det kun, fordi jeg elsker det og fordi det ville sætte prikken over i'et af min dag og afslutte den godt. 
i morgen er min første fridag rigtig længe, og jeg glææder mig. vi skal i fælledparken klokken et med tæpper bare ben og asti, mmhm. tror også, jeg må et smut i nogle butikker inden, nu hvor lønnen bliver udbetalt i morgen! 
i dag fik jeg fri klokken seks, og skyndte mig hjem for at opdage at min søster havde fundet en lille fugleunge, som hun har fået lov til at beholde og hun har navngivet den pip, ret klassisk, men stadig en sød handling. den er blå og gul, og rigtig flot.
nåmen, så tog jeg på stranden med min far, og gik en laaang tur med liva og ham ved vandet, og vi fik faktisk snakket en masse ting igennem, såsom fremtiden og livet. virkelig rart, og jeg føler mig helt afstresset nu, efter alt det arbejde. 
så gik jeg (endnu) en tur da jeg kom hjem, lige efter mikkel var kommet, og købte slik til paradise finalen. vi var ellers overbevist om at frederik ville kaste op, meeen nu hvor melissa er sådan en stor og pæn pige? haha. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar