tirsdag, maj 12, 2009

Hjerte


Beklager at jeg har været så fraværende, har haft et par komplikationer som bl.a. indlæggelse på hospitalet, pga. en mulig blindtarmsbetændelse, men jeg har det godt nu og er klar til blogging igen. Sophie :]

Du hedder: Sophie.
Kælenavn:
 Ingenting rigtigt..jo phissan. 
Sang, som du sørger til når du er ked: stars – one more night.
Afhængig af: dufte, musik, min kæreste, veninder, sko og tøj, mobiltelefon, god mad, humor og tv.
Hvad tror folk om dig? Det er faktisk ærgeligt, men mange tror godt jeg kan være arrogant. Men det er kun indtil de lærer mig at kende. 
Hvad får du oftest komplimenter for? Puhaa. Lidt forskelligt tror jeg.
Hvad siger du for at imponere folk? Min far er stærkere end din far.  
Hvordan kan man imponere dig? Man skal i hvert fald ikke være en dreng med lange negle – det er HELT sikkert. Og man må i hvert fald GODT have flotte hænder.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja for fanden!
Hvad står der i den sidste SMS du fik? ”Åh. Nej desværre. Har lige brugt det sidste!”
Hvor bor du? I København.
Trives du der? Ja!
Ejer du et par converse? Ja, men jeg tror ikke de ejer nogen bund.
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut, cider, vin og øl. 
Bliver du nogensinde for fuld? Ja, det sker.  
Hvilket mobilabbonement har du? Cbb.
Er du allergisk overfor noget? Nej.
Har du haft sex i dag? Min kæreste er ikke vågnet endnu. 
Hvordan tager du telefonen? ”Det sophie
Hvem ringede du til sidst? Min søde kæreste. 
Antal timers søvn i nat: 9.
Sov du alene? Nej.
Plejer du at komme til tiden? Njaa.
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med min kæreste og mine venner. Intet mere fantastisk. 
Hvornår blev du sidst fotograferet? I går.
Hvordan har du det lige nu? Træt, og i panik over historie opgaven. 
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Alle farver er flotte. 
Hvad synes du om dine fødder? Jeg er faktisk tilfreds!
Hvad savner du? En pina colada med min kæreste på en bar alene i Berlin. 
Havde du en god aften i går? Ja. 
Favoritdrik om morgenen: Iskoldt vand.
Barberer du ben? Ja!
Hvornår plejer du at gå i seng? 24-01 ca.
Er du genert? Nogle gange.
Dyrker du sport? Stoppede med håndbold efter 9 år for 2 år siden. Nu gør jeg ikke. 
Tror du på kærlighed ved første blik? Bob bob..
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja!
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Så ville jeg sætte mig på den nærmeste café og drikke en meeega fadøl med en homie, og spise al den pizza jeg kunne.
Er du tilfreds med dit liv? Meget.
Er du forkælet? Nej.
Hvad skal du i morgen? Aflevere historieopgave og slappe af.
Hvad er det værste du ved? Folk der er så platte at man kan komme til at grine af det, selvom man i virkeligheden er ked af det og fustreret. 
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Jeg er faktisk blevet ret god til ikke at snolde.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Dem har jeg sytten af.
Hvad længes du efter? Sommerferie og ingen eksamner. 
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo, balsam/hårkur.
Hvad er det fineste du er blevet foræret? Alle de ting jeg er blevet foræret er fine.
Er du vild med nogen lige nu? Ja for helvede<3>Du samler på: Alt hvad jeg har derhjemme.
Grønne eller røde æbler: Grøn/rød. 
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min mor eller min kæreste.
Kan du lide golf? Nej, men det kunne være SUPER sweet at køre i sådan en der vogn med en veninde eller sådan noget, og så bare lade mændene være i fred!
Hvornår stod du op i dag? Klokken 11, selvom det var meningen at jeg skulle stå op klokken 9.
Har du sovet i din egen seng i nat? Nej.
Har du strømper på nu? Nej.
Er det okay at græde? Det er det i hvert fald. 
Hvornår græd du sidst? Dagene efter jeg var blevet udskrevet fra hospitalet.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Købe den fedeste lejlighed, tage Pernille med på shopping og holde en KÆMPE fest. Og næste dag ville jeg lave den dyreste tømmermændsdag med min kæreste.
Bruger du briller eller kontaktlinser? Jeg kan se uden.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Niks.
Hvornår står du op i weekenden? 9-10. 
Er du piercet nogen steder? Jeg har en septum og en labret, og så nogle stykker i ørene.
Har du nogen tatoveringer? hvor? Nææ.
Vil du giftes? Ja, MED HVIDE DUER!
Vil du have børn? Ja, to. 
Solbader du ofte? Ja, men kan sagtens få det for varmt og nyde skyggen mere.
Er du god til at lave mad? Ja det synes jeg.
Har du flyskræk? Jeg frygter at styrte ned, men altså.. Jeg tør ikke babyrustjebaner i tivoli, så.
Hvor smidig er du? Engang var jeg sindssygt, nu kan jeg knap nok bøje mig pga. dårlig ryg.
Er du musikalsk? Ja, altså.. Jeg er ikke SLEM til det der. Folk græder ikke når jeg synger i badet i hvert fald.
Hvad drikker du når du er tørstig? Iskoldt vand.
Hvad er din favorit-is? Lakrids og hindbær sorbet fra ParadIS hvor JEG ARBEJDER!
Tror du på liv efter døden? Desværre.
Kan du lide sushi? Faktisk ikke. Mega ærgeligt. 
Hvad spiser du helst når du ser film? Alting. Jeg eeeelsker at spise. 
Bor dine forældre sammen? Ja, de er som nygift, haha.
Har du tandlægeskræk? Lidt må jeg indrømme.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Begge dele!
Hvad farve er dine øjne? Blå.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja, desværre.
Hvor ofte motionerer du? Lige nu, aldrig. Desværre!
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Nulrer øreflipper.

Du hedder: Pernille 

Kælenavn: alt. 
Sang, som du sørger til når du er ked: sørgeligt musik. 
Afhængig af: Frederik, veninder, tøj, mad, penge.. musik. 
Hvad tror folk om dig? arrogant, og måske en lille smule snobbet…
Hvad får du oftest komplimenter for? Udseende 
Hvad siger du for at imponere folk? Jeg prøver ikke så tit at imponere folk, men jeg tror bare at jeg siger noget kikset 
Hvordan kan man imponere dig? god humor, flotte hænder og lyst hår
Griner du nogle gange når du er alene? JA
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Nå okay sådan kan det jo gå. 
Hvor bor du? Søborg..
Trives du der? Ja det gør jeg
Ejer du et par converse? ja. 
Sprut, cider, vin eller øl? Er nødt til at være plat og sige cider, ELLER vin. 
Bliver du nogensinde for fuld? Jeg bliver ikke FOR fuld, kun nogle gange
Hvilket mobilabbonement har du? Sonofon i morgen 
Er du allergisk overfor noget? njaaaarj
Har du haft sex i dag? nix
Hvordan tager du telefonen? HEJ. 
Hvem ringede du til sidst? Min mor
Antal timers søvn i nat: 9 og en halv 
Sov du alene? ja
Plejer du at komme til tiden? Ja
Hvornår har du det bedst? Når jeg griner og snakker, sammen med mine veninder og frederik
Hvornår blev du sidst fotograferet? I fredags
Hvordan har du det lige nu? Jeg har ondt i maven og jeg glæder mig til at se min kæreste SAMT veninder snart (forhåbentlig)
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort….
Hvad synes du om dine fødder? Hmm, jeg synes faktisk de er ok, lidt grimme måske
Havde du en god aften i går? Nææ. 
Favoritdrik om morgenen: AL juice
Barberer du ben? Ja!
Hvornår plejer du at gå i seng? 00:00
Er du genert? Nej, kun lidt 
Dyrker du sport? Nej, jeg stoppede til dans efter 6 år og jeg savner det meget
Tror du på kærlighed ved første blik? Nej!
Har du nogensinde kastet op offentligt? Nej. 
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Så ville jeg drikke rigtig rigtig meget og tisse udenfor fordi jeg kunne
Er du tilfreds med dit liv? JA.
Er du forkælet? Ja.
Hvad skal du i morgen? Se min søde frederik 
Hvad er det værste du ved? Folk der siger “surt”, nærrighed, dyremishandling
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Alle mine penge
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Ingen, men jeg elsker Mary-Kate og Ashley Olsen. 
Hvad længes du efter? At være brun. 
Hvilke hårprodukter bruger du? Ingen udover shampoo og balsam 
Hvad er det fineste du er blevet foræret? puha, det ved jeg ikke. Sprogrejse tror jeg.
Er du vild med nogen lige nu? jajajajaaa
Du samler på: TØJ
Grønne eller røde æbler: grønne, desværre
Hvem ringer du til når du er vred/ked? INGEN
Kan du lide golf? det tror jeg ikke 
Hvornår stod du op i dag? kl 11:50
Har du sovet i din egen seng i nat? ja
Har du strømper på nu? nej
Er det okay at græde? Det håber jeg 
Hvornår græd du sidst? I går
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Bruge dem på alt det jeg ikke kan normalt og give en masse masse gaver til alle dem der betyder noget. Købe en billet hjem til min søster i Australien
Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej det gør jeg ikke
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? På INGEN måde
Hvornår står du op i weekenden? Det kommer an på så meget.. 11 tiden 
Er du piercet nogen steder? Nej, ikke engang i ørene
Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej heller ikke det
Vil du giftes? JA. 
Vil du have børn? Ja det tror jeg. 
Solbader du ofte? Når jeg gider og det er godt godt vejr. Og når jeg kan sove.
Er du god til at lave mad? Nej, 
Har du flyskræk? HMMM, nogle gange er jeg.. men det er mest tanken om det tror jeg
Hvor smidig er du? Ikke særlig meget mere, det savner jeg faktisk at være.
Er du musikalsk? tja, ja det er jeg vel. Men jeg spiller intet instrument
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand, 100 %
Hvad er din favorit-is? JORDBÆR/KOLDSKÅL
Tror du på liv efter døden? Nej. Måske. 
Kan du lide sushi? Ja det elsker jeg. Især irmas bakke.
Hvad spiser du helst når du ser film? usundt
Bor dine forældre sammen? Ja
Har du tandlægeskræk? Nej. Jeg har ikke været til tandlægen rigtig længe.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? ..det ved jeg egentlig ikke, ingen af delene tror jeg.
Hvad farve er dine øjne? De er grønne
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja, og det var ikke rart
Hvor ofte motionerer du? Jeg cykler til skole hver dag, men det tæller vidst ikke
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Hørt Britney Spears!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar