fredag, maj 22, 2009

the living room?


i går stod jeg op til rimelig tid, og mødte alma på nørreport - hvorefter vi spadserede ned mod the living room (det der tidligere hed robert's, ved ikke hvorfor de har taget den åndssvage beslutning) hvor vi sad og hyggede rigtig længe, og fik snakket en masse tøj, mode og andre hverdags ting igennem. jeg var egentlig lidt ked af det fordi butikkerne havde lukket, for jeg kunne høre mit kort hive efter vejret i pungen, men så kom vi forbi copenhagen city piercings hvor vi lige gik et smut ind til søde jannick der hjalp mig med at finde de rigtige piercinger. fik købt en sort ring til min septum med en flot mørkeblå sten i, og en almindelig sort kugle til min labrte. fik brugt 600kr hele den dag, på copenhagen city piercings og café besøg. men det var det værd, for det var en fantastisk dag. 
da jeg så kom hjem i går aftes blev jeg rigtig mut. sådan rigtig regnvejrs-hav ondt af dig selv-mut. så jeg gik ned i playtime video og lejede fem film.
det levende slot, kiki den lille heks og tre silver fang film, plus en masse slik! nåede aldrig igang med filmene da jeg faldt rigtig hurtigt i søvn, så det bliver i morgen efter jeg har læst til engelsk årsprøven (gagaga). nu vil jeg hoppe i min blomstrede nederdel, bodystocking, carrie belt og et par lækre sko, og så vil jeg tage ud til adrian sammen med mikkel og drikke lidt øl (somersby også) og så tage videre i byen med dem og sofie, og drikke en masse lækre drinks. hav en fantastisk fredag! møs. 

1 kommentar: