onsdag, maj 20, 2009

gimmegimme


Normalt er jeg ikke så meget til Diesel, men de her sko giver mig da lyst til at tjekke resten af deres skocollektion ud. Hælen er tårnhøj, og gud hvor villle de være lækre til alt mit tøj. Jeg har siddet foran skærmen i 5 timer og skrevet derudaf til årsprøve i dansk i dag, og slæbt min gigantiske (tunge) printer rundt på skolen. Jeg havde selvfølgelig taget bare tæer i mine low-top allstars, som jeg lykkeligt havde glemt påfører fødderne både smerte og lugt, så nu har jeg altså mega ondt i hælen. Øv bøv. Lige netop derfor kunne mine fødder godt trænge til en kærlig hånd, og disse sko er da en oplagt mulighed? Tja, det ville i hvert fald få dem til at se bedre ud. Men de 3.750, som støvlerne koster, burde jeg nok bruge på en nyere og mindre printer. Eller 2. 
PERNILLE  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar