onsdag, maj 20, 2009

yeaaads




det var så hvad det blev til i går aftes/i nat/i morges. kan ikke helt huske hvornår jeg fik trykket mig til en handel på house of sunglasses hjemmeside - men købt er de!
jeg er meget i tvivl om de to sidste par, den model der hedder vintage flower print, både i rød og i sort. jeg kan ikke helt forholde mig til hvordan de ser ud i virkeligheden, men jeg må satse (9.99$) og håbe på at jeg får ligeså meget glæde af dem som af alle mine andre solbriller. 
det første par, den model der hedder schoolboy sunglasses, er jeg ret vild med. havde egentlig planer om at købe de helt sorte/smoke, men de er udsolgt - så det blev til tortoise/brown modellen, og jeg er sikker på at den kommer til at føle sig godt hjemme hos mig. glæder mig rigtig meget til de kommer hjem! 
hav en fantastisk overskyet sommerdag, sophie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar